شرکت انتقال دادههای آسیاتک که در سال ۱۳۸۲ تأسیس شد، یکی از پیشگامان صنعت IT در ایران است. این شرکت خدمات متنوعی در حوزه تلفن ثابت اینترنتی ارائه میدهد. کاربران میتوانند با استفاده از فناوری VoIP تماسهای تلفنی خود را از طریق اینترنت برقرار کرده و از کیفیت عالی مکالمات در تماسهای داخلی و خارجی لذت ببرند.
پیششمارههای خطوط تلفن ثابت آسیاتک شامل 9101 و 9130 برای تهران و 9101 برای سایر استانها است. همچنین سرشمارههای کشوری آسیاتک عبارتند از: 0941، 0942 و 9000. نمونه شمارهها شامل 02191011110، 09422020220، و 90002000 میباشد.
ایکالــــــــــر، نماینده رسمی آسیاتک، خدمات ثبت و راهاندازی خطوط تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری را ارائه میکند. این خدمات راهکاری مناسب برای کاربران خانگی و کسبوکارها بوده و ارتباطی باکیفیت و مقرونبهصرفه را تضمین میکند.
آسیاتک انواع خطوط تلفن ویپ را با قیمتهای متنوع و قابلیتهای متفاوت ارائه میکند. در جدول زیر میتوانید نمونه شمارهها و قیمتهای این خطوط را مشاهده کنید:
نوع خط | نمونه شماره | قیمت (تومان) |
---|---|---|
جزئی | 91015971 + کد استان | ۲۲۰,۰۰۰ تومان |
برنزی | 91015190 + کد استان | ۷۷۰,۰۰۰ تومان |
نقرهای | 91015990 + کد استان | ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان |
طلایی | 91015060 + کد استان | ۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان |
پلاتینیوم | 91015050 + کد استان | ۵۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان |
برای مشاهده لیست کامل خطوط و قیمتها، با شماره 09981271271 تماس بگیرید.
نوع مکالمه | تعرفه هر دقیقه (تومان) |
---|---|
ثابت داخل استان | ۴.۵ |
ثابت بین استان | ۳۳ |
موبایل | ۶۲.۵ |
درون شبکه | رایگان |
تعداد کانال | قیمت (تومان) |
---|---|
۱۰ تماس همزمان | ۸۰,۰۰۰ |
۲۰ تماس همزمان | ۱,۶۰۰,۰۰۰ |
۳۰ تماس همزمان | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۰ تماس همزمان | ۳,۲۰۰,۰۰۰ |
نکته: سفارش خطوط معمولی و برنزی تنها همراه با سرویس مرکز تلفن ابری امکانپذیر است. این خطوط برای استفاده روی بستر اینترنت به خرید یکی از پلنهای مرکز تلفن ابری نیاز دارند.
نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره ملی، شماره شناسنامه + محل صدور، آدرس، کد پستی، ایمیل، شماره همراه، نام پدر، تصویر کارت ملی و تصویر احراز هویت
برای ایجاد تصویر احراز هویت می بایست روی یک برگه سفید، نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره انتخابی،تاریخ و امضا رو بنویسید و این کاغذ بهمراه کارت ملی رو کنار صورتتون قرار بدید و عکس بگیرید.
بیشتر بدانید: نصب و راه اندازی ویپ VoIP اسیاتک
برای راهاندازی شمارههای خانگی در مرکز تماس Issabel، مراحل زیر را دنبال کنید:
پس از ورود به محیط Issabel با نام کاربری و رمز عبور، به مسیر زیر بروید و یک ترانک SIP ایجاد کنید:
مسیر: PBX > PBX Configuration > Trunks > Add SIP Trunk
بیشتر بدانید: آموزش دانلود ایزابل Issabel / نصب ایزابل 5 از طریق فایل ISO / حل مشکل صدای یک طرفه در ایزابل در حالت NAT /حذف خودکار مکالمات ضبط شده قدیمی در ایزابل (استریسک)
ابتدا مطمئن شوید که پینگ سرورهای آسیاتک از داخل PBX دریافت میشود. برای بررسی این مورد، به مسیر زیر مراجعه کنید:
مسیر: System > Network > Ping & tracepath
پینگ سرور ir.asiatech.voip
را بررسی کنید تا از ارتباط با سرور آسیاتک اطمینان حاصل شود.
برای تنظیم ترانک، اطلاعات زیر را وارد کنید:
Host=voip.asiatech.ir
fromuser=شماره خانگی
username=شماره خانگی
secret=رمز شماره خانگی
type=friend
qualify=yes
insecure=port,invite
disallow=all
context=from-trunk
allow=alaw&ulaw
nat=force_rport,comedia
توصیه میشود مقدار Name Trunk را همانند مقدار username انتخاب کنید.
در قسمت Fromuser و Username، شماره خط را بدون صفر اول کد استان وارد کنید.
مقدار Secret را برابر با رمز عبور خط قرار دهید.
پورت پیشفرض VoIP برابر 5060
است، اما در صورت بروز مشکل یا برای امنیت بیشتر، میتوانید از پورت 4080
استفاده کنید.
برای تغییر پورت: مسیر: PBX > PBX Configuration > Asterisk SIP Settings
برای شمارههای خانگی، تکمیل بخش Register String جهت ثبت خط الزامی است:
فرمت:
Number:Password@voip.asiatech.ir/Number
پس از ثبت تغییرات، حتماً گزینه Apply Config را کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.
جهت بررسی وضعیت ترانک، از طریق CLI Asterisk به مسیر زیر رفته و دستورات زیر را اجرا کنید:
SIP show peers
SIP show registry
پس از ایجاد ترانک، نوبت به تعریف تماسهای خروجی میرسد:
برای دریافت تماسهای ورودی، مراحل زیر را انجام دهید:
SIP show peers
و SIP show registry
بررسی کنید که ترانک شما Registered شده باشد.نکته: با انجام این تنظیمات، مرکز تماس Issabel شما برای شمارههای خانگی راهاندازی خواهد شد.
امکان استفاده از خطوط ای کالر روی بستر اینترنت آسیاتک میباشد.
میتوانید از خطوط آسیاتک بر روی شبکه اینترنت آسیاتک استفاده کنید.
در صورتی که بخواهید روی تمامی اینترنتها استفاده کنید نیاز هست از مرکز تماس ویپ استفاده کنید.
اگر قصد دارید از خطوط بر روی تمامی شبکههای اینترنتی استفاده کنید، باید از سرویس مرکز تماس ویپ بهره ببرید.
مرکز تماس ویپ به دو صورت ارائه میشود.
سرویس مرکز تماس ویپ در دو نوع ارائه میگردد.
نصب در محل
نصب در مکان موردنظر
مرکز تلفن ابری
مرکز تلفن آنلاین یا ابری
در صورت نیاز به نصب در محل میبایست یک سرور و اینترنت آسیاتک فراهم شود و در صورت استفاده از مرکز تلفن ابری نیاز به خرید تجهیزاتی نیست.
اگر قصد نصب سیستم در محل دارید، باید سرور و اتصال اینترنت آسیاتک فراهم کنید. اما در صورت استفاده از مرکز تلفن ابری، نیازی به خرید تجهیزات اضافی نخواهد بود.
برای دریافت تماس همزمان روی خط، میبایست خط تلفن بنام شرکت ثبت شود و درخواست فعالسازی تماس همزمان (کانال) روی خط صادر شود.
برای داشتن تماسهای همزمان روی خط، باید خط تلفن به نام شرکت ثبت گردد و درخواست فعالسازی کانالهای همزمان ارسال شود.
حداقل کانال قابل ارائه 10 عدد میباشد.
حداقل تعداد کانالهایی که میتوان ارائه کرد، ۱۰ عدد است.
برای دریافت اطلاعات و مشاهده فهرست شمارههای موجود، میتوانید با شماره 09981271271 تماس بگیرید و لیست خطوط را دریافت کنید.
تهران خیابان کارگر شمالی، خیابان فرشی مقدم، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
ای کالر با ارائه راهکارهای مبتنی بر VoIP، Asterisk، Sip-Trunk اجرا و توسعه خدماتی مانند نصب و راه اندازی تلفن ۵ رقمی مخابرات، تلفن ثابت سیپ ترانک، سوئیچ و روتر، سرور IP-PBX روی بسترهای مسی – فیبرنوری – رادیویی – 4G – TD-LTE
به یاری خداوند و اعضای فنی تازه نفس ما خدمات خود را به بنگاه های بزرگ داخل و خارج از کشور ارائه کرده و رضایت و اعتماد آنها را جلب کرده ایم.
استانداردهای بالا و قیمت مناسب محصولات و خدمات ما منجر به یک نتیجه سودمند متقابل برای هر دو شرکت ما و شما خواهد شد.
طراح و توسعه : مستر سهیل تولید محتوا و سئو: فروزان فــروزنده
2 دیدگاه دربارهٔ «قیمت خط تلفن آسیاتک و آموزش نصب و راه اندازی»
سلام قیمت خرید خط ۹۰۰۰ چنده؟ممنون اگه جواب بدین
درود
قیمت خطوط آسیاتک در سال ۱۴۰۴ از ۱ میلیون تومان شروع میشه