مرکز تماس ابری ای کالر
دیگر نیازی به خرید تجهیزات گرانقیمت یا درگیر شدن با مشکلات فنی نیست. با مرکز تماس ابری ایکالر، کسبوکار شما همیشه در دسترس است. به راحتی برای هر بخش صف تماس ایجاد کنید، با منشی گویا به تماسها نظم دهید و از هر جایی با مشتریان خود در ارتباط باشید. تلفن ابری ایکالر، ارتباطات شما را به یک ابزار کارآمد و حرفهای تبدیل میکند.

تعرفه خدمات مرکز تماس ابری
مرکز تماس ابری اشتراکی
سالانه-
نصب راه اندازی (رایگان)
-
تا 5 داخلی ورودی و خروجی تلفن قابل تنظیم
-
1 کانال (تماس همزمان)
-
تماس از ویندوز و اندروید
-
تلفن گویا و منشی
-
صندوق صوتی
-
کنفرانس و پیجر
-
ضبط مکالمات (10 روز)
-
مانیتورینگ زنده
-
تعریف ساعت اداری
-
انتقال تماس به بیرون شرکت
-
صف انتظار
-
شنود آنلاین مکالمه
-
گزارشگیری پیشرفته
-
تعیین سطح دسترسی
-
پیام صوتی
-
Smart API & CRM
-
ماژول تماس خودکار
مرکز تماس ابری اختصاصی سازمانی
سالانه-
نصب راه اندازی (رایگان)
-
تا 30 داخلی ورودی و خروجی تلفن قابل تنظیم
-
30 کانال (تماس همزمان)
-
تماس از ویندوز و اندروید
-
تلفن گویا و منشی پیشرفته
-
صندوق صوتی و نظرسنجی
-
کنفرانس و پیجر
-
ضبط مکالمات(1 سال)
-
مانیتورینگ زنده
-
تعریف ساعت اداری
-
انتقال تماس داخل و بیرون شرکت
-
صف انتظار
-
شنود آنلاین مکالمه
-
گزارشگیری پیشرفته
-
تعیین سطح دسترسی
-
پیام صوتی
-
Smart API & CRM
-
ماژول تماس خودکار
برای دریافت طرح اختصاصی مرکز تلفن ابری کسب و کار خودتون، حالا تماس بگیرید.
تماس بدون اینترنت
امکان برقراری تماس حتی بدون اینترنت با شماره اختصاصی خودتان.
جابجایی خطوط
انتقال خطوط تلفن بدون تغییر شماره، تنها با جابجایی گوشی تلفن به پورت شبکه در محل جدید
امنیت بالا
اتصال تماس کاربران شناسایی شده در شبکه و ارسال مکالمات بر روی مرکز تماس و امکان رمزگذاری آنها
بدون سیمکشی
افزودن داخلیهای بیشتر با توسعه مجموعه، بدون نیاز به سیمکشی با استفاده از بستر شبکه برای ارتباطات
خط تلفن اختصاصی
شماره تلفن اینترنتی به طور کاملا قانونی و رسمی برای شما خریداری و ثبت خواهد شد.
تماس های همزمان
پخش پیام خوشآمد گویی و راهنمایی مشتریان به بخش مورد نظر.
تماس های همزمان
با افزودن کانال امکان پاسخگویی به چندین تماس در لحظه توسط اپراتور های (کاربران) مختلف میسر می شود.
تماس ورودی/خروجی
امکان برقراری تماس های ورودی و خروجی با شماره اختصاصی خودتان (با اینترنت و بدون اینترنت)
راه اندازی سریع
نصب افزونه
ضبط مکالمات
کاهش هزینهها
ارسال فاکس
اتصال به وبسایت
ادغام با رایانه
ایجاد کنفرانس
امکان توسعه
جابجایی خطوط
امنیت بالا
بدون سیمکشی
چرا خدمات تلفن ابری ای کالر را انتخاب کنید؟
۱. سرویس شفاف و بدون هزینه پنهان: ای کالر به شفافیت در قیمتگذاری معتقدیم و پکیجهایمان بدون هزینههای پنهان طراحی شدهاند. این شفافیت، برنامهریزی مالی را برای کسبوکارهای استارتاپی، شرکتی و سازمانی آسان میکند.
۲. پشتیبانی همیشه در دسترس: تیم متخصص ما ۲۴/۷ با خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه در کنار شماست و به جای یک ربات، پاسخگوی واقعی نیازهایتان خواهد بود. ما با پشتیبانی مؤثر، از عملکرد روان کسبوکار شما اطمینان حاصل میکنیم.


۳.تخصص جامع در حوزه شبکه: تخصص ایکالر فراتر از خدمات VoIP است. ما با تسلط کامل بر خدمات مرکز تماس، خدمات تخصصی میکروتیک، خدمات تخصصی ایزابل و خدمات تخصصی سیسکو، یک راهحل جامع و یکپارچه برای تمام نیازهای شبکه شما ارائه میدهیم.
۴. انعطافپذیری برای رشد بیپایان: پکیجهای ما با کسبوکار شما رشد میکنند و به راحتی قابل ارتقا هستند. این انعطافپذیری به شما اجازه میدهد بدون نگرانی از هزینههای اضافی، روی توسعه کسبوکارتان تمرکز کنید.
سوالات متداول شما
مرکز تماس ابری یک نوع مرکز تلفن است که بهجای استفاده از تجهیزات فیزیکی، بر پایه اینترنت و فضای ابری کار میکند. برخلاف مرکز تلفن ویپ که نیاز به سختافزار گرانقیمت دارد، مرکز تماس ابری از طریق نرمافزارها و اتصال اینترنتی راهاندازی میشود و دسترسی آسانتری دارد.
تلفن ابری نوعی سیستم تلفنی است که تماسها از طریق اینترنت برقرار میشوند. در این نوع از مرکز تلفن، تماسها روی بستر ابری مدیریت میشوند که باعث افزایش کیفیت، امنیت و انعطافپذیری میشود.
مرکز تلفن ابری مزایایی مثل کاهش هزینهها، نصب و راهاندازی سریع، مقیاسپذیری بالا و امکان مدیریت تماسها از هر مکان را دارد. این نوع از تلفن ابری برای کسبوکارهایی که تیم پشتیبانی یا فروش دارند بسیار کارآمد است.
بهترین تلفن ابری برای کسبوکارهای کوچک آن است که رابط کاربری ساده، هزینه مناسب و پشتیبانی خوب داشته باشد. همچنین، قابلیت اتصال به نرمافزارهای CRM و امکان گزارشگیری دقیق از تماسها از ویژگیهای مهم در انتخاب بهترین گزینه هستند.
ویپ ابری در واقع زیرمجموعهای از تلفن ابری است. ویپ (VoIP) مخفف Voice over IP است و به تماسهایی اشاره دارد که از طریق اینترنت انجام میشوند. وقتی این سیستم روی بستر ابری پیادهسازی میشود، به آن ویپ ابری گفته میشود. یعنی تلفن ابری میتواند شامل ویپ ابری هم باشد.
برای راهاندازی مرکز تلفن ابری نیاز به اینترنت پایدار، نرمافزار مدیریت تماس، و یک ارائهدهنده خدمات تلفن ابری قابلاعتماد دارید. این سیستم بهسادگی قابل اجراست و میتوان بدون نیاز به تجهیزات خاص، آن را برای هر نوع کسبوکاری پیادهسازی کرد.
قیمت تلفن ابری بستگی به تعداد داخلیها، امکانات مورد نیاز و نوع پلن دارد. اگه دنبال بهترین تلفن ابری با قیمت مناسب هستید،مرکز تلفن ابری ایکالر با بسته های استارتاپی و شرکتی یکی از گزینههای حرفهای و مقرونبهصرفه برای کسبوکارهاست.